varför ska det vara så omöjligt?

fyfasen vad jag känner mig onyttig,

först var jag ju så duktig som for till nautilus och tränade ordentligt direkt efter jobbet.

men när jag kom hem blev det frosseri i glass och jordgubbar.

och i kylen stod en aladdinask som vi fick häromdan.... 

ååh varför?!


 

kollade på topmodel igår, och när de tjatade över hur otroooligt tjock Keenyah blivit (mmm, eller hur) fick jag lite dåligt samvete när jag tänkte på hur mycket godis jag stoppat i mig bara under en dag.

så, för ettusentrehundrasjuttiosjunde gången sade jag att jag minsann skulle sluta med godis igen.

men faaaan, det går ju bara inte!


 

men skam den som ger sig. 

jag lovar, nu ska jag inte äta godis på... en vecka.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hmmm... känner igen det där!

Måste förresten säga att jag verkligen gillar din blogg, den är verkligen ett litet solsken regniga dagar!!

Postat av: Jonna

oj, tack :)

2005-07-22 @ 23:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback