mer om Brad och Angelina ;)

ja här har vi bevis på att man måste vara en aning korkad för att få jobba på aftonbladet.

vilken jävla nyhetsbild.

 

"Med två av världens absolut vackraste föräldrar har Angelina Jolies och Brad Pitts gemensamma barn alla förutsättningar att bli en skönhet"

och så sätter de in en fejkad bild på en unge som inte ser klok ut.

jag menar skäggväxt?! (för visst har den det?)


 

och skulle de inte adoptera barn...?


 

förresten.. skulle inte angelina adoptera en till unge från ryssland eller nåt för några månader sen?

vad hände med den isf?


Kommentarer
Postat av: Monica

De ska adoptera en unge från Etiopien tydligen. Jag tänker på "vanliga" människor som vill adoptera ett barn. Det tar flera år, men Pitt och Jolie kan tydligen bara åka och hämta...

Postat av: Jonna

ja för dem verkar det ta ungefär lika lång tid som att fara till ica o köpa mjölk...
men varför har jag för mig att hon adopterade en rysk pojke?! eller skulle iaf.
eller?

2005-07-10 @ 23:53:18
Postat av: izeta

vadå om brad o angelina är ihop än sen?det e ju som att säga att era granar är ihop!!SKÄRPNING

2005-07-29 @ 21:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback