jädra sudokufeber

skulle försöka mig på ett sånt där überpopulärt sifferkryss idag innan jag gick till jobbet.

ja, sudoku eller vad det nu heter.

 

nåja, hur som helst var det inte kul.

ingen siffra var ju säker, då går det ju inte.. det kan ju inte gå!

dessutom är jag lite rädd att jag inte ska klara av det medans mina yngre systrar sitter och löser dem på löpande band.

det skulle ju bli riktigt pinsamt.

av oss tre har jag ju alltid varit den store korsordslösaren!

och risken finns ju att mitt rykte försvinner när de andra märker att jag inte får ordning på de där jädra siffrorna.

 

men självklart har det kommit en bok om det här nu.

så jag kan beställa den och läsa på i smyg, och bli sudokuproffs.


Kommentarer
Postat av: Majja

Tänk logiskt när du löser sudoku (eller hur f-n det stavas) Chansa inte - då går det åt pipsvängen. När du har löst ditt första med trix och en massa suddningar, så lovar jag att det andra inte är lika svårt. Tänk logiskt!

2005-07-11 @ 12:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback