ingen allsång med lasse

snälla, kan nån förklara varför Lasse Berghagen är så folkkär?

jag tycker han är... lite äcklig tänkte jag nästan skriva men det skulle ju vara elakt.

men han verkar tycka att han är guds gåva till mänskligheten.


 

så kom han till allsång på skansen och förstörde.

jag tycker anders lundin är bra, honom kan man lyssna på utan att bli irriterad (trots sångrösten..)

men när herr smilfink gled in orkade jag inte längre.


 

och vad var det för låt han sjöng?

trodde först att det var nåt han snott från electric banana band

men icke.

tur att han "blev så emotionellt berörd av att gå ut på scenen" så man slapp höra hela låten.

 

sorry lasse..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att lasse berghagen är som en teddybjörn säger sebastian westrup.

2007-02-05 @ 19:03:06
Postat av: Anonym

Jag tycker att lasse är som en teddybjörn och väldigt mysig.

2007-02-05 @ 19:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback