Femman v.27

1. Rangordna de 3 viktigaste faktorerna för hur du väljer när/om du ska köpa bil.

har aldrig köpt nån bil, men jag antar att det skulle bli
- hur mycket har jag råd med?
- hur cool är den att köra omkring i? (tutar den när man svänger till vänster t.ex. ;))
- ööhhhmm. trivs jag med den...?

 

2. Rangordna 3 skäl till hur du väljer film på biografen.
här har man inte så mkt att välja på... men visas en film som verkar bra så kan man gå.

 

3. Rangordna de tre godaste flingorna.
- start (den vanliga sorten)
- branflakes
- cornflakes med lite röda bär i

 

4. Rangordna 3 faktorer som gör att den som stöter på dig i baren inte lyckas fånga dig.

- Jag har redan nån.
- Den som stöter är en alkoholstinkande gubbe
- han är odrägligt full

 

5. Rangordna 3 orsaker till att du besvarar dessa frågor.

- Jag har för vana att göra det
- jag har inget bättre för mig
- ääh jag vet inte, frågorna var faktiskt riktigt jobbiga denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback