zzZzzZz

ojoj vad skönt, tänkte jag när jag vaknade. selma behövde inte gå ut den här natten, ja förutom vid ett-tiden då, men då hade jag ju nästan inte ens hunnit somna.
men selma ville visst ut, jag var bara så trött så jag inte vaknade när hon skällde åt mig. pappa fick ta ut henne istället.
jag var visst ingen bra hundvakt.
 
usch det står en aladdinask här brevid mig, måste nog gå och borsta tänderna för att kunna stå emot... att borsta tänderna ofta är nog ett bra bantningsknep. har man ren och fräsch mun vill man inte äta nåt.


Kommentarer
Postat av: Vinden

Jag har följt din blogg under hösten och vill tacka för den!

Hoppas att du får en bra jul!

2005-12-21 @ 22:06:11
Postat av: jonna

vad trevligt, god jul på dig! :)

2005-12-24 @ 00:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback