snaaaart träning

snart dags för aerobic funk, äntligen!
jag och kajsa skulle testa att skriva hemifrån idag, det gick väl inte nå vidare bra får jag erkänna.
 vi har ätit, kollat lite på tv, funderat över var händerna ska vara placerade när man gör armhävningar, svamlat och förberett oss inför träningen i flera timmar.
så imorgon blir det skolan igen.
 
dagens stora problem:
kan man träna med löst hår..? eller kommer folk tro att man tror att man är med i nån skönhetstävling? :P ojoj vad man måste bry sig om vad andra tycker, jo jag vet.
 
uuh, fyra timmar långt laguna beach-maraton på tv. det är så spännande så jag biter av mig fingarna. inte.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

hehe..jaaa, det är ju viktigt att man gör armhävningarna rätt ;)

2005-12-08 @ 20:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback