År 2005

En snabb sammanfattning av 2005
 
årets förändring: flyttade till umeå för att plugga
årets nervösaste: första tentan. huh. hjärtklappning och kallsvettning.
årets bästa: kom igång med träningen igen. oj så skoj!
årets värsta: världens bästa morfar dog
årets frukost: havregrynsgröt. vaaaarje dag. man kan faktiskt lessna.
årets lunch: knorrs pås-soppor. mmm.
årets tv-program: OC! och desperate housewives förstås. och floorfiller. och...
årets gulligaste: helt klart de här små valparna
årets jobbigaste fysiskt: forza!
årets missbruk: lypsyl, som tidigare år alltså.
 
Men fasikken. jag kommer ju bara ihåg senaste halvan av året. har ingen aning om vad jag haft för mig under vårterminen. nåja.
Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mitt år var lite svårare att få "ner" :P

Postat av: Sandra

Sedan tycker jag att årets sociala grej är sällskapsspel ;)

2006-01-01 @ 17:17:48
URL: http://sandys.webblogg.se
Postat av: Sandra

...eller alltså ja, förra årets :)

2006-01-01 @ 17:18:12
URL: http://sandys.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback