snart flyttdags..

adressändrigen är fixad, eller nästan iaf. lite pappersgöra kvar förstås.
har även meddelat facket att jag ska börja studera.
 
nu är det bara att börja packa då. borde inte skjuta upp det tills imorn, jag vet att det kommer bli stressigt då eftersom vi ska till kallax och hämta systeryster+pojkvän också.
nå, jag har skrivit en lista över saker som ska med, så det borde ju inte ta så lång tid...
 
känns lite sorgligt att flytta, särskilt eftersom jag inte alls är lika sugen på att plugga nåmer. hade jag vart ruskigt peppad hade allt ju gått så mycket lättare. nå, ska bli kul med lägenheten och det, och alla vänner :)
 
och är skolan paska, som reijo hade sagt, får jag väl söka jobb eller nåt då.
men jag ska fösöka iaf!

Kommentarer
Postat av: ef

Flytta är jäkligt jobbigt, huhhuh. Det är mkt mer att packa o grejja än man tror till en början. Stora grejjer går snabbt, små grejjer tar evigheter.

Men nu är det mesta klart här hos oss, och nästa måndag börjar lektionerna på riktigt. Fram till nu är det bara superi varje dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback