Fredagsfyran v33 -05

Tema: Radio

1. Ditt första radiominne?

Min mormor jobbade på lokalradion förut, så ett av mina första minnen måste ju ha varit någon av alla gånger då vi hälsat på henne på jobbet. Det var roligt, det fanns så mycket skivor och prylar där.


2. Vilket är ditt favoritprogram?

Lyssnar nästan aldrig på radion numera, men topplistan på söndagarna blir det ibland. och hej domstol kan vara kul att lyssna på i bilen.


3. När stänger du av radion?

stänger av vet jag inte.. men jag byter kanal när det spelas dålig musik, och vid "klockan är tre, här är ekot"


4. Drömmer du om att någon gång göra ett eget radioprogram?

Det har jag gjort redan, när jag och en kompis praoade med mormor när vi gick i trean eller fyran. programmet vi gjorde var förmodligen inte någon höjdare, men jag kommer ihåg att vi spelade Sanna Nielsen- som en fågel(?).


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, och mirror mirror on the wall... ;)

2005-08-19 @ 16:23:47
Postat av: Jonna

var den också med? :0

2005-08-19 @ 19:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback