cirkus

Jag och R var på cirkus igår.
tänkte först strunta i hela grejen, det känns ju lite pinsamt när man inte ens har nåt litet barn med som man kan skylla på.
"ja egentligen skulle jag ju se ekonominyheterna nu, men lille Sven här har tjatat hela dagen så.. man får ju offra sig för de små liven. höhö..."
  
 
men det var tur att vi gick, för kul var det :P
stegbalansering, jonglering, trapetsklängning, dromedarer (som jag tyckte synd om) och, förstås, clowner! huuuu.
 

första gången han kom in var jag lite avigt intällt, clowner kan ju vara så läskiga! påträngande knäppskallar som vill göra folk i publiken till åtlöje.. men efter ett tag satt jag och skrattade högt, han var ju cirkusens höjdpunkt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback