aftonbladet :0

jag skulle kunna ta ett av dehär lediga jobben på aftonbladet, jag har ju egentligen alltid halvdrömt om att bli journalist.

och att jobba på en kvällstidning, man får ju förvränga saker hur mycket man vill och hitta på vad som helst!

  

"Du måste ha journalistisk erfarenhet av dagstidning, allra helst ha arbetat i flera år som reporter eller redigerare"

  

Men jag har ju erfarenhet... var ju sportreporter på happisbladet en vecka förra sommaren, duger inte det? jag och sandra cruisade ju HB-bil upp till pajala eller muodoslompolo eller var fasikken vi nu for och kollade på fottismatcher och kanotslalomtävlingar.

  

Dessutom har jag skrivit hur många notiser och "HB för hundra år sedan" som helst när min mor haft fullt upp.

det borde väl räcka..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback